Sen uppdatering...

Ville bara meddela lite snabbt innan PH börjar, att jag har köpt en ny jacka nu! Sprang in på Bromma Blocks i sista sekunden innan det stängde. Suuuuperfin är den, kommer att visa bild på den antagligen imorn, tillsammans med det jag köpte i Söndags! Om bilderna inte kommer imorgon, så kommer dem på torsdag, lovar! Imorn kommer jag att åka på ett slags " mästerskap" med min skola och typ göra olika grenar och tävlingar. Om jag ska vara helt ärlig, så låter det urtråkigt. Sånna tävlingar i skolan brukar aldrig vara roliga, speciellt inte i regn och kyla! :( Helt onödigt i min åsikt, för att om det varit en normal skoldag så hade jag säkert hunnit klart med många saker och ta igen uppgifter som jag inte gjorde när jag var sjuk för ngn vecka sen. Istället för att jobba, så ska vi göra tråkiga och helt löjliga tävlingar med yngre barn. Vi ska t.o.m vara i samma grupp som förskole-barnen. Extra jobbigt att det är typ 100 minusgrader, regn och blåst!! :'( Men som vanligt så är man tvungen till dessa löjliga event... Aja, har iaf köpt en jacka som plåster på såren ;) Har ni förresten sett Paradise hotel detta år? Tycker inte att det är lika bra som förra. Hoppas att Smail aldrig åker ut och vinner hela skiten! Vet inte om jag skulle säga att jag gillar Smail annars, men han gör bra TV. Smail gör ju hela serien och det skulle vara skit tråkigt om han åkte ut. Utan honom skulle de lika gärna kunna lägga ner serien för detta år :( Alla andra är ju tråkiga! Oooops, måste gå så att jag inte missar mer av Big Brother eller PH som börjar strax! XoXo