Lemon 🍋

YESSS!! Lördag!! SĂ„ himla skönt med helg! KĂ€nner mig jĂ€ttetrött. Iaf, idag var jag mest hemma och chillade, men lite senare pĂ„ dagen Ă„kte vi och köpte en ny blus, jacka och sjal! Skitfina! 😍 Och lite senare pĂ„ dagen Ă„kte vi till Nacka för att trĂ€ffa en av min mammas kompisar dom min syster Saga dessutom ska vara barnvakt till förhoppningsvis! Men jag tror det, eftersom att det gick bra idag. Barnet hon ska passa har downs syndrom, som innebĂ€r att man har lite svĂ„rare för vissa saker. Vet inte exakt hur hon har problem, men tror hon har lite svĂ„rare för att prata och vissa fysiska saker ocksĂ„. Typ.. ;)

Ska förresten visa plaggen lite senare ;)




When life gives You lemons, you tell life to fuck of becuase lemons is a terrible gift. 🍋


Hahahaha frÄga inte varför jag skrev sÄ.. :') Kolla in instgram: broothers.nu